Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
malagaholland - 19-06-2018 13:39:21
Elektronica & TV

Koelkast gekocht via bol.com binnen een jaar defect

Goedemiddag, graag wil ik via deze weg advies vragen over het volgende, ik heb vorig jaar 19 juni (2017) een koelkast gekocht in de webshop van bol.com deze heeft tot op vorige week altijd prima gewerkt echter begon de koelkast ineens een hele hoop herrie te maken. ik heb toen meteen contact opgenomen met de klantenservice om dit te melden.

de koelkast word geleverd met een garantie termijn van 24 maanden. ik kreeg het verzoek een geluidsopname te maken van het geluid, het lijkt of de buurman met een klopboor aan het boren is zo hard bromt en ratelt de koelkast, dit was op zaterdag 16 juni, vervolgens op maandag 18 juni kwam ik in de keuken in de ochtend en tot mij grote schrik koelde de koelkast ook niet meer. ik heb toen wederom de klantenservice gebeld om dit door te geven. er is toen een reparatie verzoek aangemaakt door bol.com. naar aanleiding daarvan kreeg ik via de mail de bevestiging van aanmelden van reparatie. echter is dit naar een externe partij uitgezet. die heb ik meteen vanmorgen benaderd via de telefoon om te vragen wanneer zij de afspraak konden inplannen. de dame die mij te woord heeft gestaan meldde mij toen dat ze nog geen aanmelding had ontvangen over deze reparatie. echter kon zij mij sowieso alnaangeven dat de eerst volgende mogelijkheid voor een huisbezoek pas maandag 25 juni in te plannen is op voorwaarde dat ze uiteindelijk de melding binnen hebben.

naar aanleiding van die informatie heb ik weer contact opgenomen met bol.com om dit te melden. ik ben aanstaande vrijdag jarig en heb mensen uitgenodigd om mij verjaardag te vieren echter ben ik bang dat dit op losse schroeven staat omdat een paar dagen zonder koelkast in een normale week al lastig is met een gezin met jonge kinderen, laat staan een verjaardag vieren. echter na veel bellen en mailen blijft bol.com zijn poot stijf houden en geeft aan dat ze het vervelend vinden maar dat er niks anders op zit dan afwachten wat de monteur eventuee de 25e kan betekenen. verder baart het me al zorgen dat de dame van het bedrijf dat de monteur gaat sturen al aangaf in het telefoon gesprek van heden morgen het nog maar de vraag is wat er gerepareerd moet worden en of er geen onderdelen besteld moeten worden....

kortom ik heb het idee dat ik niet op een correcte manier geholpen word en vraag hier om advies om dit toch op een goede en snelle manier opgelost te krijgen. ik had dit kunnen verwachten van een 2 hands koelkastje van marktplaats dat deze binnen het jaar de geest geeft maar toch niet van een splinter nieuwe koelkast??? ik hoop via deze weg advies te krijgen wat ik het beste kan ondernemen om verder te komen. alvast bedankt voor het meedenken, met vriendelijke groet yves