Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Fi
Fikbaas - 20-06-2018 17:52:48
Winkels & Webshops

Kan Gilette dit zomaar doen?

recentelijk heb ik deelgenomen aan een actie van gilette. bij aankoop van een blister scheermesjes krijgt men een jbl speaker cadeau. op de kassabon staat een unieke code waarmee deze speaker besteld kan worden. als het een valide bestelling is krijg je een bevestigingsmail. na deze bevestigingsmail te hebben ontvangen ( verwachte levertijd 2 a 3 weken ) kreeg ik een mail dat het wegens groot succes een levertijd van 5 a 6 weken zou worden omdat gilette de speakers moet laten bijbestellen. wat schets mijn verbazing; vandaag een mail ontvangen dat ik ( de door mij inmiddels weggegooide ) aankoop bon moet inscannen en opsturen anders krijg ik geen speaker!? dit staat niet in de actievoorwaarden en is ook niet medegedeeld. ik denk dat gilette erop rekent dat veel consumenten geen aankoop bon meer hebben en dat ze zodoende geen speakers hoeven bij te bestellen. mijns inziens is dit een onrechtmatige actie.


 ik wil gewoon de speaker die ik middels een valide aankoopcode en waarvan ik een bevestigingsmail heb gekregen, ontvangen zoals in de actie vermeld.