Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Pe
Petjeford - 23-06-2018 12:06:12
Vakantie & Reizen

Ferries.nl en directferries.com onbereikbaar na boeking overtocht

op 10 juni hebben wij een ferry retour geboekt en betaald via ferries.nl/directferries.com met een annulerings verzekering. we realiseerden ons direct dat we de verkeerde datum hadden geboekt en wilde deze dus meteen wijzigen. dit blijkt niet mogelijk want ferries.nl en directferries.com reageren niet op de verzonden emails, de telefoon schakelt door naar klassieke muziek en wordt niet opgenomen en het inloggen op het account lukt ook niet (na 30 pogingen). ook contact met trasmediterranea levert geen reactie.




help, hoe kunnen wij nu de tickets aanpassen? of überhaupt annuleren?