Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jm
jmb24 - 23-07-2018 11:24:48
Winkels & Webshops

Fauteuils bij levering anders dan in winkel

een tijd terug heb ik 2 fauteuils besteld bij piet klerkx, enkele weken later zijn deze geleverd.
bij levering viel mij op dat de er iets niet klopte met het leer bij de armleuningen (werd naar binnen gedrukt en zag er lelijk uit). in de winkel had ik gelukkig foto's gemaakt van dezelfde fauteuil en hierop is duidelijk te zien dat het leer hier niet naar binnen wordt gedrukt. ik heb contact gehad met piet klerkx en ze gaven mij gelijk (ik heb dit zwart op wit), ze hebben de stoelen opgehaald en na meerdere malen contact en weken later, belde ze me op om te zeggen dat hun leverancier dit niet kan veranderen en ik 2 keuzes heb:


1: ik mag dezelfde stoelen opnieuw bij ze bestellen, maar moet dan de fout in het leer accepteren.
2: ik krijg een winkel tegoed voor het gehele bedrag en kan daarvoor iets nieuws bij ze kopen. 


 


ik vroeg waar optie 3 is, mijn geld terug? waarop de man reageerde dat ze dit niet kunnen doen. dit is hun beleid en ze willen mij graag als klant houden. 


 


ik vroeg me af of hier iemand iets meer weet over je recht als consument? mijn gevoel zegt dat ik gewoon recht heb op m'n geld terug omdat ze het product niet geleverd hebben zoals die in de winkel stond? maar dit is slechts gevoel.