Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Da
DaanJoyce - 29-07-2018 09:35:24
Winkels & Webshops

Polo's besteld die niet goed waren, terug gestuurd maar geen geld terug

op 3 mei 2018 2 dames polo's besteld als werk kleding. via reinkebedrijfskleding.nl
deze zijn via i-deal betaald, de zelfde week de bestelling ontvangen.
nu bleek er 1 kleur de verkeerde kleur te zijn, hier over gebeld en de fout bleek bij hun te liggen ( zelfde art nr hadden ze er aangegeven)
de goede kleur zou deze week geleverd worden, hiervoor zou gls langs komen op donderdag.
de donderdag gewacht en gewacht...geen gls, vrijdag gebeld en ze zouden gls bellen hoe het zat.
de week er op zouden ze het om komen ruilen, de dag wisten ze niet.
4 dagen thuis gebleven geen gls, weer gebeld hoe het zat. nu bleek deze polo niet voorraadig te zijn (wist men dat toen niet?)
ze zouden mij terug bellen. geen gehoor gehad aan het eind van de maand.
ik heb zelf gebeld met het verzoek het geld terug te storten en dan stuur ik het shirt op.
dit zou geregeld worden binnen 5 dagen staat het op mijn rekening.
na 9 dagen weer gebeld (geen bedrag gehad van hun) nee het was bij multisafapay in orde ik zou nog even 2 dagen moeten wachten dan zou het er echt op staan.
na 7 dagen weer gebeld en nu blijkt dat ze het geld pas terug kunnen storten als de artikelen bij hun terug zijn (ook dat wist men niet toen ik ze belde)
gls is toen om de polo geweest.
4 dagen later weer gebeld hoe het met het geld zat, ze gingen nu een credit nota maken (deze heb ik ook binnen) en het geld zou dan binnen 1 week op mijn rekening staan.
niet dus....op mails/brieven word niet meer gereageerd.
we zijn dagen thuis gebleven om op gls te wachten.
3 maanden verder geld kwijt en geen polo

wat kan ik nog meer doen??