Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ca
caat07 - 12-08-2018 21:39:47
Vakantie & Reizen

Booking.com annuleert 2 (!) maal, geen vergoeding schade. wat kan ik doen?

in april 2018 via booking.com huis in portugal geboekt. een huis met zwembad.


1. ik was al in portugal op andere lokatie, toen http://booking.com/" target="_blank">booking.com een mail stuurde: huis gecanceld.


 


2. ik heb daarna verschillende mensen aan de telefoon gesproken. slecht telefonisch bereik in zambujeira do mar, waar ik zat, dus kostte me veel gedoe en heel veel tijd.


 


3. samen met een van de medewerkers nieuwe locatie gevonden. geboekt, betaald. inmiddels een slordige 3500 euro kwijt aan boeking 1 en boeking 2.


 


4. drie uur later: ook dit huis wordt door http://booking.com/" target="_blank">booking.com gecanceld.


 


5. inmiddels weer bellen, overleggen, in de wacht staan, zoeken op internet naar een alternatief, nog eens bellen, in de wacht staan, enzovoort.


 


6. accommodaties die worden voorgesteld als alternatief zijn bij lange na niet wat de oorspronkelijk geboekte accommodatie was. (onder andere een hostel met stapelbedden op een slaapzaal!!). 


 


7. na 3 dagen hiermee bezig te zijn geweest, terwijl ik op vakantie ben, groeit mijn stress. het is augustus, het zal alleen maar lastiger worden.


 


8. na overleg: zelf iets geboekt via airbnb. voor hetzelfde bedrag als het laatst voorgestelde alternatief: 1700 euro. geen zwembad, helaas. wel een net huis.


 


9. ik heb http://booking.com/" target="_blank">booking.com gebeld, gemaild, gebeld, gemaild en gevraagd om een refund. krijg te horen dat de refund ter grootte van 223 euro wordt aangeboden. terwijl de nieuwe locatie 720 euro duurder is. 


 


9. na dit contact vele malen gebeld, gemaild, via facebook contact gelegd en de klachtenservice bericht. booking reageert niet. geen reactie op mails. geen reactie op telefoontjes. geen reactie op klacht. 


 


10. ik krijg gewoon telkens weer hetzelfde vieze, ongezellige huis voorgeschoteld als alternatief. er wordt zelfs gezegd dat het voorgestelde huis aan mijn eisen voldoet (met andere woorden, zeur niet zo).


 


11. resume: 4 dagen gedoe en stress. twee maal accommodatie afgezegd. alternatieven waren beneden de maat. klap op de vuurpijl: ik krijg 223 euro refund. in plaats van de 720 euro die het mij extra heeft gekost. een tegemoetkoming voor de 4 dagen stress, gezoek, gebel en gewacht is er ook niet.

wat kan ik doen?