Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ir
Iriscreemers - 16-08-2018 18:20:44
Winkels & Webshops

Pas compensatie na verwijderen klacht?

Wij liggen al 2,5 maand met een bedrijf in de clinch over een product dat niet naar wens was. 3x een nieuw exemplaar ontvangen, steeds hetzelfde probleem. de kwaliteit was niet goed (we hebben nu nog steeds 2 scheve poten), de klantenservice zo mogelijk nog slechter. na 2 maanden kregen we geen reactie meer op mails en terugbelverzoeken terwijl de klacht nog liep. ik heb toen een melding op klachtenkompas aangemaakt in de hoop dat ze daar wel weer op zouden reageren. dat gebeurde niet, maar na nieuwe belpogingen van mij hebben we toch weer contact.

van de directeur hebben we nu een compensatievoorstel gekregen (20% korting op de aanschafprijs). hij maakt dit over, maar... pas als onze klacht op klachtenkompas verwijderd is! dat vind ik een rare gang van zaken. ik wil best een keurige afronding plaatsen dat het probleem netjes en naar tevredenheid is opgelost, maar daar gaat hij niet mee akkoord.

is het voorwaarden stellen voor compensatie een normale gang van zaken, of ben ik (inmiddels) te fijngevoelig (de korting voelt dan bijna als 'zwijggeld') en moet ik gewoon maar de hele klacht verwijderen?