Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

AJ
AJV - 19-08-2018 12:19:39
Winkels & Webshops

Keller Sports & Klarna

mijn vriend krijgt via klarna.nl aanmaningen toegestuurd voor een premium lidmaatschap van keller sports waar hij nooit om gevraagd heeft. wat blijkt nu achteraf. hij bestelde daar ooit sportschoenen en kreeg er 'gratis' een lidmaatschap bij. een jaar later verlengen ze deze 'service' automatisch zonder je daarvan op de hoogte te stellen en krijg je vervolgens dus aanmaningen.... voor een service waarvan je niet wist dat je 'm uberhaupt had afgenomen en ook nooit gebruik van hebt gemaakt.


mag zoiets? wat kunnen we hiertegen doen? het gaat hier meer om het principe, niet om het bedrag. maar het is leuk verdienen voor deze bedrijven als ze op deze manier hun zogenaamde services slijten. belachelijk natuurlijk.


hoor graag of er meer mensen zijn die hier ervaring mee hebben en wat ze hiertegen hebben gedaan!