Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

je
jettie311 - 28-08-2018 12:30:03
Vakantie & Reizen

Opgedrongen tussenlanding

december vorig jaar hebben wij een vakantie naar kreta geboekt bij corendon. we vertrekken over een paar weken. nu lezen wij sinds kort bij ons account bij corendon bij de vluchttijden, dat wij op de heenreis ipv amsterdam -heraklion een tussenlanding moeten maken in turkije, bodrum - milas. waarschijnlijk is dit om daar reizigers af te zetten en/of op te halen dit houdt in dat we ipv van ruim 3 uurtjes nu ruim 6 uur kwijt zijn aan het vliegen plus het vervelende gedoe van een tussenlanding met de nodige wachttijd ook arriveren we dan pas middernacht op onze vakantiebestemming! .echt niet leuk  en dat verwacht je toch ook niet op zo'n korte vlucht!! corendon heeft ons daar van tevoren ook niet van op de hoogte gebracht. en als wij dit van tevoren hadden geweten hadden wij deze reis met deze vlucht zo uiteraard niet geboekt!!! wij mogen als consument wel extra betalen voor extra ruimbagage (je koffer) je zitplaats (zodat je gegarandeerd naast elkaar zit want doe je dat niet, zit je vaak niet naast elkaar. ook al meegemaakt) maar mag corendon dit zomaar wel doen zonder eventueel korting  of tegemoetkoming voor zo'n vlucht te geven die een maal zo lang duurt? wie of welke instantie kan mij hier een duidelijk antwoord op geven?