Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ro
RonaldHaas - 30-08-2018 15:07:20
Garantie & Verzekeringen

Onkosten vervangen ondeugdelijk product

Hallo allemaal,

ik ben hier nieuw dus ik hoop dat ik volledig genoeg mijn klacht omschrijf.

bij coolblue heb ik destijds een zoneregeling gekocht die er door een cv monteur is tussen gezet. dit was een "2e kans" aanbieding dus hij was al eens geretourneerd maar evengoed  24 maanden garantie dus de moeite waard.

na enige tijd begon het apparaat erg te brommen. dit deed het sporadisch dus het valt niet direct op. wij hebben de monteur langs laten komen en deze bevestigde dat dit een technisch mankement is en wij het elektronische gedeelte van deze klep moeten retourneren.

met coolblue heb ik contact gehad en deze eisen het volledige product retour en niet alleen de elektronische gedeelte. dit is wellicht begrijpelijk maar houdt in dat mijn monteur twee keer langs moet komen en vervangende onderdelen moet plaatsen om tussentijds te blijven functioneren. totaalkosten zo'n 100 euro voor een apparaat was mij 122 euro heeft gekost. het losklikken van het defecte deel is 1 seconde werk en kan ik zelf maar hiermee gaan zij niet akkoord.

ik kom er niet uit met coolblue. moet ik deze kosten écht maken om het product te laten repareren? het is voor mij heel heel veel geld dus ik zit er goed mee in mijn maag.

bedankt en groet,

ronald