Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Heb ik recht op vervanging, als product niet voldoet aan mijn verwachtingen?

Ls, mag ik een nieuw product vragen als wat ik nu heb gekregen niet aan mijn verwachtingen voldoet? ik heb vorig jaar een balkondoek laten maken. heel mooi alles oké. nu heb ik bij hetzelfde bedrijf er nog 8 op maat laten maken. deze keer zit er onderaan een logo genaaid. dit vindt ik lelijk en de vorige keer was dat ook niet. ik wil nieuwe zonder logo maar de leverancier wil dit niet. als ik het logo eraf haalt zie je kleine gaatjes van het stiksel. waar heb ik recht op?