Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ca
caviamax - 07-09-2018 17:46:36
Computers & Telefonie

Telefoon kapot, wat kan ik doen?

hallo,

ik heb een blackberry keyone, nu iets langer dan een jaar. vier weken geleden is mijn telefoon kapot gegaan, het scherm ging niet meer aan. dezelfde dag ben ik naar de winkel geweest om te kijken wat er aan de hand was. toen de verkoper hem uit het hoesje drukte sprong het scherm uit het toestel. een bekend probleem bij dit model waar hij al eerder voor gerepareerd is. de telefoon is vervolgens weer teruggestuurd met de melding dat er waterschade is en dit niet repareren. contact gehad met de winkel en gezegd dat dit heel raar is en het toestel nooit in aanraking is geweest met water. nu heb ik de telefoon weer teruggestuurd voor een second opinion.

wat kan ik nog doen als zij concluderen dat het waterschade is? ik ben namelijk van mening dat er nooit contact is geweest. dit was een duur toestel waarvan ik eigenlijk wel had verwacht dat hij een jaar of drie mee zou gaan. als ik een nieuwe moet kopen kost dat me toch weer 300 euro....

wat kan ik doen?