Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

BS
BSarkouyan - 13-09-2018 01:34:11
Auto & Vervoer

Uitkering bij aanspreken garantie na total loss

Op de terugweg van onze vakantie is een wiel van onze (nieuwe) vouwwagen afgebroken bij de naaf waardoor veel schade is ontstaan en de vouwwagen total loss is geraakt. het expertiserapport van mijn verzekeraar zegt dat er geen externe factoren zijn geweest die er voor hebben gezorgd dat het wiel is losgekomen, maar dat er simpelweg iets is afgebroken door "waarschijnlijk" slechte montage. volgens de verzekeraar zou daarom deze schade moeten vallen onder de garantie.

wij wachten nog op een antwoord van de distributeur, maar (voor iedereen waarschijnlijk begrijpelijk) hebben wij geen vertrouwen meer in de fabriekant en de distributeur van de vouwwagen. wij willen (helemaal aangezien de vouwwagen total loss is) het aankoopbedrag terug en willen geen nieuwe vouwwagen.

kunnen wij dit eisen of zullen wij een nieuwe vouwwagen moeten accepteren?
hier staat natuurlijk niks over vermeld in de algemene voorwaarden.