Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Mo
Monika Z - 20-10-2018 12:56:04
Vakantie & Reizen

Stop met verrassingstickets.nl!!!!!!

Ik begrijp dat bij " verrassingstickets" kan je meer verrassingen verwachten als heel veel extra kosten, bestemming waar je echt niet naartoe wilt, allerslechtste hotels etc etc .. maar wij werden verrast met iets wat onacceptabel is. ik heb 3 daagse reis gewonnen bij vakantieveilingen. natuurlijk hoop je dat je leuke plek krijgt als je naar reclame foto kijk, maar het is een verrassing dus ook als ze je naar rotterdam sturen is dat eigenlijk niets tegen de rechten. 
via vakantieveilingen hebben wij een link gekregen waar kon je reij gelijk boeken. wij gaan overal met kinderen dus heb ik gelijk tijdens verzilveren van onze voucher onze kinderen toegevoegd. kosten voor 2 kinderen: bijna 320 eur. ( wij hebben bij vakantieveilingen bijna 150 betaald). totale kosten dus bijna 500 eur en wij hebben liverpool gekregen. een bestemming waar we van persoonlijke redenen echt niet willen bezoeken, maar ik heb inderdaad deze bestemming niet afgevinkt dus kon ik niet ruzie daarover te maken, wel heb ik vriendelijk gevraagd maar het was onmogelijk om te veranderen. maar toen heb ik gemerkt dan onze kinderen hebben aparte kamer gekregen. kunnen jullie voorstellen? kinderen van 7 en 10 in aparte kamer? of wij als familie die samen tijd wil doorbrengen i twee aparte ruimtes? ik heb bestelling in een keer geplaatst en was geen optie om kamers te kiezen. dit is toch logisch dat kinderen bij ouders horen? ik heb heel veel e-mails opgestuurd en chatberichten maar je praat echt tegen de muur en niets is mogelijk daar. klant betekent echt niets voor hun. geen oplossingen, geen normale gesprek. zij willen dat niet veranderen. ik heb klachten ingediend op verschillende websites en op hun facebook. daar werd ik geblokkeerd en mijn klachten verwijderd. vervolgens kreeg ik een e-mail met bedreiging dat moet ik alle klachten, negatieve berichten verwijderen. dit kan echt niet langer. klant moet belangrijk zijn, je zoekt samen met klanten naar een oplossing. we kunnen dat soort dingen hier in nederland echt niet langer accepteren. natuurlijk neem ik volgende stappen, want welke rechter zou het beslissen dat het goed is kinderen in aparte hotem kamer te plaatsen? maar wat verder? hoe veel mensen gaan hier nog intrappen? verrassing reis die kost ons bijna 500 eur naar liverpool in twee aparte kamers. schandalig!