Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

An
Andrey.d - 24-10-2018 17:54:58
Computers & Telefonie

Doorlopende incasso van Tele 2 zonder machtiging

Dag,

ik heb gevonden dat een doorlopende incasso voor 11 euro van mijn rekening sinds may 2015 gaat. ik heb nooit een sim van tele2 gehad. ik heb naar klantenservice gebeld. ze zien dat er zijn geen minutes en geen mb gebruikt. ze kunnen ook niet een kontract naar mij sturen waar mijn handtekkening op staat. de medewerker zijn dat ik het in het winkel heb gekocht. alleen maar dat ik het niet heb gedaan, ook heb ik geen 1 cent gepinned als een proef (meestal vragen ze 1 cent om te pinnen). wat kan ik in zo'n situatie doen?