Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

con1
con1 - 01-11-2018 18:32:35
Winkels & Webshops

Problemen met koopjedeal

In september kocht ik inktpatronen voor mijn hp printer bij koopjedeal. in oktober heb ik die in gebruik genomen maar de patronen bleken niet te werken. retourzending aangevraagd bij koopjedeal en ik ontving een goedkeuring. keurig geretourneerd via dhl en dan begint het grote wachten. je hoort niets meer van koopjedeal. bellen duurt eindeloos (meer dan een uur) en ik heb ze een mail gestuurd op info@koopjedeal.nl. geen enkele reactie. toen een bericht op hun facebookpagina gezet. geen enkele reactie. tenslotte 2 dagen geleden nog een boze mail gestuurd en ook hierop geen enkele reactie. ben er klaar mee. het gaat wel niet om een heel groot bedrag maar het is gewoon onbeschoft. en ik begrijp het ook niet. als onlinewinkel ben je er toch bij gebaat dat je klanten tevreden zijn zou je zeggen. maar zij blijkbaar niet. ik zal er in ieder geval nooit meer wat kopen.