Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ronw - 06-11-2018 18:42:39
Auto & Vervoer

Arriva

Ik ben eens benieuwd of het vaker voorkomt bij de mensen die met het openbaar vervoer reizen dat bijvoorbeeld de datum, of de tijd in de bus niet goed staat?

vervolgens wil je je geld terug vragen, moet je ik weet niet hoeveel werk en dus tijd investeren om je eigen geld terug te krijgen.
het is toch eigenlijk van de zotte dat dit zo veel werk moet kosten, bijv. arriva maakt de fout, ik moet het bewijs leveren, is nog tot daarentoe, maar de tijd??

nu kun je natuurlijk zeggen, laat maar zitten, maar ik denk dat het landelijk gezien om heeel wat geld gaat.

het duurt dan ook nog eens minimaal 15 werkdagen voordat een reactie komt.

misschien dat er eens een utzending aan geweid zou kunnen worden??