Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
macwikki - 12-11-2018 19:05:41
Garantie & Verzekeringen

Topmatrashoes gekrompen bij stomerij

hallo, ik heb mijn topdekmatras hoes laten wassen bij een stomerij. bij het afhalen zegt de eigenaar van de stomerij dat hij geschrokken was over hoe de hoes eruit zag toen het gewassen was. ja hoor rondom 35 cm gekrompen en de hoes voelt nu heel stug aan.


deze krijg ik niet meer om het matras.


de hoes mag op 60 graden gewassen worden volgens het etiket, en dat heeft de stomerij ook gedaan, tenminste dat zegt hij.


hij geeft aan dat het etiket niet klopt, anders was het niet zo gekrompen.


ik gaf aan dat de hoes al drie keer gewassen was bij een andere stomerij en daar waren geen problemen mee.


 


ik heb de fabrikant benaderd voor uitleg over de prijs van de losse hoes en of er een soort van garantie, coulance regeling is hiervoor.


de hoes is nu 8 jaar oud en de fabrikant geeft om die redenen niet thuis, volgens hem” we stonden er niet naast toen de stomerij het gewassen heeft dus wie zegt dat het goed gedaan is”.


daarbij hebben zij nog geen klacht gehad over die specifieke hoes en verkopen zij er honderden van.


 


de hoes kost 995 euro zonder kern, dat is veel geld om weer fatsoenlijk te kunnen liggen op het bed.


 


de stomerij geeft aan om 200 euro te vergoeden of het naar de verzekering te sturen maar dan krijg ik nul omdat de afschrijving van matrassen 8 jaar is.


 


wat kan ik hier nu mee?