Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wilma 1949
wilma 1949 - 13-11-2018 10:34:37
Computers & Telefonie

Ziggo terugbetaling.

Sinds jaar en dag een all-in abonnement bij ziggo. alles werd netjes betaald via een automatische incasso. nu hebben wij glasvezel van kpn.(super!!!)
wij werden steeds van het internet gegooid en soms werkte telefoon ook niet.
ziggo 1200 gebeld en het antwoord was: zitten er veel kpners bij u in de buurt; "ja" ! wij wonen in een flatgebouw met 55 woningen.
dan kan de ontvangst niet zo goed zijn, dus overgestapt naar kpn, die alles maar dan ook alles voor ons regelden.(super!!!)
 
nog een bedrag tegoed van ziggo van €.48,67 daar mogen wij 8 weken op wachten. 
op de internet-account staat "betaald"
volgens een medewerkster is dit de gewone zaak, dat zij pas later terugbetalen.
e-mailadres is ook nog niet gesloten, net als het acoount.

is dit normaal??