Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

He
Henk be - 17-11-2018 12:19:45
Vakantie & Reizen

Wat is een redelijke compensatie

Tijdens onze midweek vakantie bij roompot buitenhof domburg in een luxe vakantiehuis (500,--) zijn we meer dan de helft van de tijd bezig geweest om problemen opgelost te krijgen. geen warm water, geen tv zenders etc. etc. na tig telefoontjes, chats met de klantenservice en bezoekjes aan de receptie kregen we een ander huisje voor de laatste dag (donderdag en vrijdagochtend tot 10.00 uur). 
het ander huisje werd ons aangeboden na een bezoek van een cv monteur die de combiketel buiten werking heeft gesteld omdat hiet niet langer verantwoord was deze te gebruiken.
door e.e.a. is er natuurlijk geen sprake meer van een ontspannen zorgeloze vakantie.
buiten veel excuses en mededeling dat de problemen niet door roompot komen maar door de huiseigenaren is ons een uurtje gratis bowlen als tegemoetkoming aangeboden.
nu hebben we gelukkig nog geen ervaring met zoiets maar wat is nu een redelijke compensatie voor het ongemak?