Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

va
van der Berg - 18-12-2018 17:23:47
Winkels & Webshops

Jammer dat veel bedrijven nog via die droeftoeters van DPD laten bezorgen.

jammer dat veel bedrijven nog via die droeftoeters van dpd laten bezorgen.als je een pakketje thuis besteld, moet dpd dat niet op een afhaalpunt droppen. en als je daar een klacht over indien bij het bedrijf waar je besteld hebt, hoor je niets meer over de genomen maatregelen. wat inhoud dat ik daar niet meer bestel. deze chauffeur van dpd had die dag maar liefst 45 paketten gedropt waarvan hij er 44 aan huis had moeten leveren. en dan ook geen briefje in de bus bij die mensen vertelde de beheerder van het ophaalpunt. hij vertelde dat die chauffeur vorig jaar voor dat zelfde feit was ontslagen. hij gaf verder aan te stoppen met dpd en alleen nog verder met postnl te gaan. ik ben geen opslag voor dpd. tot slot, als je naar de reviews van dpd kijkt geeft 91% dpd een dikke onvoldoende. dat zegt al genoeg!!!!!  ik vraag ln het vervolg met welke transporteur men het vervoerd. mijn vraag is waarom zou de link bij dpd niet werken om een klacht in te dienen of een revieuw te schrijven.