Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Sa
Sabine B - 21-12-2018 09:27:17
Huishouden & Energie

Essent stopt met smartphone app voor E-thermostaat

gisteren kreeg ik een mail van icy de leverancier van de e-thermostaat met de mededeling dat de samenwerking tussen essent en icy per 1 februari stopt. icy gaat een besluit nemen over het al dan niet continueren van het e-thermostaat platform en de smartphone app.

bij voldoende belangstelling wil icy het platform en de app voortzetten voor eur 1,95 per maand! 
ik heb 5 jaar geleden deze thermostaat juist aangeschaft om deze te kunnen bedienen van afstand en nu moet ik hier in de toekomst ineens eur 1,95 voor gaan betalen, terwijl er in het verleden nooit gecommuniceerd is dat hier mogelijk kosten aan verbonden zijn. ik heb deze e-thermostaat alszijnde een thermostaat van essent gekocht en stoppen hier dus nu mee. 
mag dit wel zomaar?