Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aj
ajoris - 25-12-2018 17:31:10
Winkels & Webshops

Bol.com raakt pakket kwijt

Vorige maand is door post.nl een pakket van coolblue naar bol.com gestuurd: er moesten 3 pakketjes worden verstuurd en de een sticker van bol.com is op het coolblue pakketje geplakt door postnl.

ik heb contact gezocht met coolblue en zij melden dat zij geen pakketje hebben ontvangen, dus niets kunnen betekenen voor mij. wel willen ze de teruglevertermijn uitbreiden zodat ik mijn pakketje via bol.com terug kan krijgen en door kan sturen.

nu heb ik met bol.com contact gezocht en blijkt het dat zij wel het pakketje hebben ontvangen, verwerkt en vervolgens kwijt zijn geraakt. daarmee wordt de boot afgedaan en kunnen zij niks voor mij betekenen, dat is het risico van iets terugsturen.

ik kan aantonen dat zij het pakket ontvangen hebben, maar kan vervolgens helemaal niks bij de bedrijven zelf. waarvoor heb je dan een bon van een pakketje als het niets aantoond?

kan ik iets doen om bij bol.com compensatie te krijgen voor het fout verwerken en niet terugkoppelen van een pakket? of moet ik bij post.nl een klacht indienen en daar compensatie vragen?