Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Jeroen 81
Jeroen 81 - 14-01-2019 13:12:52
Elektronica & TV

Youfone

Wat kan ik nog doen? heeft iemand tips?

het verhaal in het kort:

nat het afsluiten van internet + tv kregen we 14 dagen bedenk tijd en ze stuurde het pakket pas 20 dagen later op. we constateerde later dat de aansluiting er niet is en ja de 14 dagen waren over. hun website geeft aan dat de aansluting wel mogelijk is.

nu moeten we heel het jaar betalen voor een dienst die we niet af kunnen nemen en nog een andere provider erbij nemen! voor mij klinkt dit als oplichting. helaas is het blijkbaar zo dat ook al geeft de website aan dat je youfone kunt nemen, ze zelf verantwoordelijk bent om een zogenaam isra punt te checken. inderdaad staat in de kleine letters dat je daarvoor zelf verantwoordelijk bent. helaas hebben wij er geen verstand van en zou ik niet weten wat dat is, maar je bent wel verantwoordelijk ervoor. 

na gebeld te hebben met youfone zeggen ze (wel op een heel vriendelijke manier): je hebt dikke vette pech! 0 sympathie en kei hard blijven ze vast houden aan het contract! 

jammer dat dit kan gebeuren in nl. en het kan gewoon nog steeds ongestraft!

is er een mogelijkheid dat wij iets kunnen doen om onder dat contract uit te kunnen komen?