Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

stefine12
stefine12 - 15-01-2019 12:33:05
Winkels & Webshops

Nog steeds klachten over 1dagdeal?

Zijn er nog steeds klachten over 1dagdeal? en dan m.n. over de schoenen retourneren?

ik heb op 25-10-18 schoenen besteld, maat 41. toen die geleverd werden (heel vreemd, direct de dag nadat ik een klacht had ingestuurd over het alsmaar niet ontvangen van de schoenen, werden de schoenen geleverd. helaas... ondank mijn maat 39 en de schoenmaat 41, zaten de schoenen toch niet goed. dus ik heb ze retour gestuurd. omdat ik op facebook al had gelezen dat mensen de schoen weer retour kregen e.d. ben ik goed gaan zoeken, en vond ik een adres in houten. 25-11-18 heb ik de schoenen retour gestuurd. ik heb het bewijs van verzenden bewaard. en toen kwam de uitzending van kassa, op 22-12. toen kreeg ik het toch wel even benauwd.

ik ben direct na de feestdagen gaan bellen, en het vreemde is nu: eerst waren er 2 telefoonnummers. nu 1 telefoonnummer. toen ik 2 januari belde, moest ik het een ander nummer bellen dan nu. nu heb ik het tweede nummer gebeld en na lang volhouden iemand aan de telefoon gekregen, trouwens, net als 4 januari.
op 2 januari werd verteld dat men de retourbonnen aan het uitzoeken was, en dat ik binnen ongeveer 1 tot anderhalve week mijn geld terug zou krijgen. als ik dan nog niets terug had, moest ik maar weer bellen.
vandaag heb ik dus weer gebeld en ik krijg exact hetzelfde antwoord: we zijn de retourbonnen aan het uitzoeken en dan ontvangt u z.s.m. uw geld. na wat aandringen van mijn kant werd gezegd dat het niet binnen een paar dagen zou zijn, maar dat het ook geen maand zou duren.

ik vraag me af: krijgt kassa hier ook nog steeds klachten over?