Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

a.
a.vansoelen@home.nl - 21-01-2019 19:21:20
Elektronica & TV

Klacht indienen

Ik heb op 27 november 2018 gebruik gemaakt van een cash back actie van samsung.
binnen een paar dagen kreeg ik bericht dat mijn aanvraag goedgekeurd was en dat ze uiterlijk binnen 6 weken het geld zouden overmaken.
inmiddels heb ik al 2x een mail gekregen dat ze uitbetaling van de cashback uitstellen door overweldigend succes.
nu zou het geld begin februari 2019 gestort worden.
ik vind het misleidend en niet normaal dat samsung zo met hun clienten omgaat.
ze maken reclame met een cashback, keuren het goed, maar betalen niet uit!!