Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Do
DonnaQ - 24-01-2019 16:29:16
Winkels & Webshops

Onbeschoft behandeld door stoffeerders Kwantum

begin december koop ik vloerbedekking bij de kwantum en maak gebruik van de bijbehorende gratis leggen-actie.


vandaag, 24 januari zouden zij eindelijk komen. ik keek er enorm naar uit, yes! eindelijk vinyl in de keuken en tapijt in mijn slaapkamer.


via de mail werden wat zaken voorgelegd door kwantum, o.a. de vraag om de te leggen ruimtes leeg en verwarmd te laten zijn.


ik kreeg na 18u gisteren een sms-je, zoals beloofd, waarin men de tijd zou doorgeven. helaas ging het om een tijdsbestek: van 8:00 tot 12:00, maar alla, 7 uur bed uit en beddegoed matras e.d. de kamer uit. de keuken had ik al leeggehaald op de koelkast na. als alleenstaande hoopte ik op gewoon overleg om even samen te tillen...


echter, de knul ging direct mopperend de deur weer uit omdat de ruimte niet leeg was.


bleek niet van de kwantum te zijn, maar van ingehuurd bedrijf. ik liep hem achterna en verzocht het gesprek niet buiten op straat maar binnen voort te zetten. dit weigerde hij, deed verbaal agressief en beet me toe weg te gaan zonder te stofferen.


ik was ontdaan! heb geprobeerd met zijn collega te praten, maar die zij alleen: hij is de baas. ze wilden niet in gesprek en vertrokken. ik schaamde me rot ten overstaan van de buurt waar we pas wonen.


daarna kwantum gebeld. tapijtleggers mogen geen koelkast verplaatsen vanwege verzekering als ze door hun rug gaan. wel excuses voor hun gedrag, maar afspraak leggen wordt nu volgende week. naast de schofterige behandeling, moet ik nog een week wachten en weer een vrije dag opnemen. ook ben ik bang voor deze mannen en wil ze niet meer in mijn huis. ben zelfs bang voor repraissailes als ik officieele klacht indien tegen ze. het was er het type naar.


andere medewerkers? dan zou de vloerbedekking pas in maart gelegd kunnen worden, zeiden ze bij klantenservice.


wat te doen?
koop kan ik niet meer ontbinden, is alweer 6 weken geleden.