Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sa
satjanbr - 24-02-2019 22:17:08
Computers & Telefonie

Wij hebben een glasvezel account bij Fiber: internet en telefoon(voip) al meer l

Al meer dan een maand lang kunnen wij niet bellen, wel gebeld worden.
vele beloftes/hoogste prioriteiten van de helpdesk en myfiber contacten ten spijt: telefoon werkt niet goed.
we hebben een telefoon abbo van €15 /mnd all in.
gelukkig hebben wij nog onze mobile telefoon maar toch....

radeloos zijn wij inmiddels en vragen ons af wat te doen en wie weet goede raad?