Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

N0
N00B - 25-02-2019 19:03:32
Computers & Telefonie

Youfone misleidende website

Mijn vrouw en zoon hebben beide een abonnement bij youfone en hebben de module 'onderling bellen' aangezet, maar nu werd mijn zoon met een rekening van bijna 30 euro extra geconfronteerd, omdat de module alleen geldt als je je beiden in nederland bevindt, maar op het moment dat je de module afsluit krijg je alleen de opmerking: met onderling bellen kan je maximaal 1000 minuten per maand bellen. onderling bellen geldt voor vaste en mobiele nummers van youfone waarbij beide nummers de module onderling bellen hebben.

zowel op de website als via de app. men zegt nu dat het ondoenlijk is om overal op de websiute te vermelden dat beide nummers zich in nederland moeten bevinden, maar hoe moeilijk kan het zijn om bij de opmerking: met onderling bellen kan je maximaal 1000 minuten per maand bellen. onderling bellen geldt voor vaste en mobiele nummers van youfone waarbij beide nummers de module onderling bellen hebben.

te vermelden: let op! beide toestellen moeten zich in nederland bevinden.

ze schermen met algemene voorwaarden en dat je het op de website kunt vinden onder tarieven, maar waarom staat het niet gewoon bij de module?