Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

n.
n.hoes - 04-03-2019 13:59:35
Winkels & Webshops

Banken niet leverbaar

Half augustus 2 banken gekocht bij goossens amsterdam arena, deze werden hallf oktober geleverd. na een week of 2 blevende banken "pluizen"  alle kleding en het hele huis zaten onder de kleine zwarte pluisjes. gebeld, servicemonteur geweest op 7 november.
deze meneer vond het ook onacceptabel en zou nieuwe banken laten leveren begin januari. van goossens niks meer gehoord tot ik zelf mailde om bevestiging van deze afspraak te vragen.dat was half december. kreeg mail terug met leverdatum week 5!! 4 weken later dan afgesproken ( wij zitten dan al 3 maanden met  pluizende banken)  hierna weer een hele tijd niks gehoord. zelf maar weer gemaild eind februari om te vragen waar de baken bleven...dat was inmiddels week 9!!!
volgende dag een telefoontje van de klantenservice dat de stof niet meer leverbaar is en dat we een andere stof uit kunnen komen zoeken ( waarschijnlijk dan weer een levertijd van minimaal 8 weken).
wisten ze bij goossens pas in week 9 dat de stof er niet meer was? ik mag toch aannemen dat de order in november doorgegeven is!
al met al hebben we dus dan 7 maanden ellende van de 2 banken, alle kleding zit onder, ik draag alleen nog zwart dan valt t niet zo op, het hele huis zit onder, 2x per dag stofzuigen, kan geen visite onvangen zonder de banken helemaal af te dekken met dekentjes.
ben dus niet blij met goossens!!!!wat kan ik doen?