Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

La
Lahimi - 15-03-2019 12:41:47
Winkels & Webshops

Bol.com, Selekt en Albert Heijn gaan niet samen?

Op de site van bol.com, select aangevraagd. dan worden je pakketten flexibeler en gratis bezorgd, kosten € 9,99 per jaar. dit abonnement heb ik binnen een week stopgezet (wettelijk binnen 30 dagen!). bij de zojuist geactiveerde bezorgbundel van albert heijn, zit nl. een jaar lang gratis select. 

wat blijkt. als je de bezorgbundel van select deactiveert, kun je deze 6 maanden lang niet opnieuw activeren. ik wilde niet stoppen met select, alleen wilde deze ‘gratis bij de ah bezorgbundel activeren’. een onmogelijke oplossing aldus de klantenservice van ah en bol.com. wie weet raad? bol.com en ah komen niet met een oplossing????