Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

DG
DGeldhof - 20-03-2019 20:34:51
Elektronica & TV

Dubbele kosten bij overstappen internet (NLE), wie betaald dit?

Ik ben vorige jaar over gestapt van kpn naar nle voor mijn internet en tv. hierbij heb ik de overstapservice van nle gebruikt. helaas heeft kpn toch een maand extra gerekend na het overstappen. na bellen met kpn bleek dat er niet tijdig is opgezegd door nle, waardoor er een maand extra afgerekend wordt. na lang proberen (meer dan een half jaar) heb ik antwoord gekregen van nle. nle geeft aan dat ze tijdig via een centraal register hebben laten weten dat het contract gestopt had moeten worden, maar dat kpn hier niet naar kijkt. ze geven aan dat dit heel vaak fout gaat. omdat dit vaak fout gaat mogen ze uit 'coulance' 1 maand bedrag verrekenen. echter was mijn maandbedrag bij kpn aanzienlijk hoger dan deze verrekende maand van nle. nle overstapservice geeft aan dat ze niet verantwoordelijk zijn voor dit verschil en weigeren dit terug te betalen.
 
nu is mijn vraag; is de overstapservice hier echt niet verantwoordelijk voor? en als ze er toch verantwoordelijk voor zijn, wat is dan de beste manier om nle te overtuigen?