Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

x0
x0xJoeey - 21-03-2019 17:57:44
Elektronica & TV

Ziggo black friday

Op 23-11-2018 een bestelling geplaatst bij ziggo het ging over de actie blackfriday van 29.95p/m voor de eerste 6 maanden en geen aansluitingskosten,
we zijn verhuist naar het huis van een familielid en het familielid heeft een verhuizing aangevraagd is verhuist en we zitten nu in haar huis, het gaat hier dus over een nieuwe bestelling en een oude die mee is verhuist.

nu is het zo dat ze bij ziggo alles door elkaar heen hebben gehaald alles op 1 klantnummer gegooid en wij geen tv hebben in het huis terwijl we wel het pakket binnen hebben gekregen en aangesloten.
we hebben nu 9x gebeld 4.5 uur aan tijd en energie ze geen van de mensen aan de andere kant van de lijn weet een oplossing, de een geeft ons de schuld de ander probeert het wel maar zegt aan het eind dat we dan maar opnieuw aan moeten melden en dat dan de actie niet meer mogekijk is.

in het kort,
persoon 1 heeft een verhuizing aangevraagd en is verhuisd en alles meegnomen.
persoon 2 is op dat adres gaan wonen en een nieuw pakket besteld alles is binnengekomen en aangesloten.
persoon 2 heeft geen tv, en het klant nummer dat we hebben staat gelinkt aan persoon 2 die verhuist is en als we het adres doorgeven waar we nu wonen zeggen ze dat er geen pakket actief is,

na 9 x bellen en maanden aan wachten op contact van hun kant is er nog steeds geen oplossing,
we hebben recht op wat we besteld hebben, volgens hun moeten we maar nieuw aanmelden en geen actie mogelijk.
dit kan natuurlijk niet na alle moeite en tijd die we er in hebben gestoken zijn we niks opgeschoten

hoe kunnen we nu het beste door aangezien niemand van de hulplijn er wat mee kan en de chat heet ook niet geholpen
terwijl ze alleen maar de verschillen de gegeven aan de juiste persoon moeten koppelen lijkt me
hoe nu verder

alvast bedankt.