Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

dd
ddw1999 - 02-04-2019 18:56:53
Computers & Telefonie

heeft iemand ervaring met reparaties vanaf Campusshop, en hoe je een probleem met dit bedrijf kan oplossen?

Goedemiddag allen,

op 17 september heb ik een hp laptop van 1249 euro bij campusshop aangeschaft. al snel bleek dat het geluid niet naar behoren functioneerde oftewel defect was.  


ik heb vervolgens met de organisatie contact opgenomen. in overleg met de medewerker heb ik de reparatie op 21 februari aangemeld bij campusshop 


in overleg is mijn laptop op 24 februari opgehaald en is het geluidsdefect gerepareerd. echter tijdens de reparatie is er iets fout gegaan, want ik kreeg mijn laptop terug met een ‘storing’van de harde schijf. ik heb namelijk 2 harde schijven, waarvan 1 niet zichtbaar is. ik heb hierover wederom contact opgenomen campusshop, hun verzochten mij om nogmaals mijn laptop te gaan terugsturen. ik heb mijn laptop op 14 maart vervolgens teruggestuurd. omdat de reparatie op zich liet wachten heb ik contact met campusshop opgenomen en kreeg ik van een medewerker een status update en op verzoek een leenlaptop opgestuurd. deze leenlaptop heb ik op 22 maart ontvangen.  


uiteindelijk heb ik op 28 maart, mijn laptop terug gekregen. het schetst mijn verbazing dat de ‘storing’ ten aanzien van de harde schijf die onvindbaar is nog steeds hetzelfde is. ik heb hierover contact gehad met een medewerker. helaas vond ik bij hem totaal geen begrip voor mijn frustratie en ontevredenheid. hij heeft mij slechts verteld dat ik de laptop weer terug moet sturen.

op 1 april heb ik een email ontvangen, waarin beschreven staat dat ik in totaal 78.90 euro moet betalen voor de defecte hardeschijf. uiteraard vind ik dit onterecht, aangezien campusshop het defect heeft veroorzaakt.


ik begrijp dat er fouten gemaakt kunnen worden en iets kapot kan zijn/gaan. als je echter iets terugstuurt en terugkrijgt met een nieuw defect neemt mijn begrip sterk af. bij het wederom terugsturen weer iets retour krijgen waar ogenschijnlijk niets aan gedaan is, is voor mij onacceptabel. ik heb verzocht om zelf contact op te nemen met de reparatiedienst, maar dit was onmogelijk.  


hebben andere een soortgelijk probleem gehad met campusshop? en hoe is het opgelost?

alvast heel erg bedankt voor jullie reacties/hulp!