Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Me
Meubelmakert - 05-04-2019 11:40:57
Winkels & Webshops

Werkspot

goedendag vakman en klant, 


 


al geruime tijd ben ik lid van werkspot. dit heeft geresulteerd in enkele opdrachten. wat is nu het probleem, zodra er een opdracht wordt ingeschreven kunt u als klant wachten op de reacties van ons vakmannen. u kunt kiezen voor een dubbeltje goedkoper of aanzienlijk geld besparen. maar wat krijgt u hiervoor? een lada voor de prijs van een vw of betaald u precies genoeg maar had u toch liever die vw. het blijft altijd een keuze.
nu is uw keuze niet het probleem maar uw kiesgedrag. krijgt u een uitgebreide offerte waar veel rekenwerk in zit is dit meestal de moeite waard om even goed naar te kijken voor u voor de lada kiest. deze vw wordt u namelijk niet voor niets aangeboden. buiten dat de vakman die u zijn service en toewijding aan u aanbied graag serieuze opdrachtgevers treft voor zijn kostbare tijd. denkt u na voor u ons voor t verdrongen fijt stelt en ons op kosten jaagt. 


 


werkspot is hier een winnaar. met elke lead betalen wij variërend 5,- tot 20,- en dit moet je eens doorrekenen als er een aantal vakmannen reageren. ik ga u niet vermoeien met een rekensom maar wel met het bewustzijn van ons vakmannen. dit is namelijk wat ons bezig houd. wij willen en moeten werken om voor u iets moois neer te zetten. 


nu lijkt het er op dat door de regenbui aan berichten van werkspot die zijn opdrachtgevers verteld... u moet zeker 10 berichten sturen naar vakmannen om succes te hebben. tja waarom dit is? een plukmodel? opgelicht voel ik me zeker. en je leadprijs terug krijgen met bewijs dat je het niet geworden bent is allang niet meer aan de orde. 


het is een keuze zou je zeggen. maar je gaat toch ook naar een dokter voor een oplossing voor je kwaal of laat staan zorg het is dan toch raar als je een mailtje krijgt bij de balie met de vermelding ik breng je in contact met iemand die misschien wel een antwoord wil sturen of er hulp geboden kan worden. hoeveel artsen heb je dan wel niet nodig voor je kwaal wordt verzorgd dit maakt de arts in kwestie overbodig. 


nu lijkt het er op dat een callcenter de vakman stalkt met berichten om hem actief kaal te plukken voor de opdrachten die wellicht al zijn gesloten maar via de server niet meer bij de klant uitkomen er is nog een medewerker die je bericht binnen ziet komen en heeft een goede dag en bedankt je vriendelijk voor de tijd maar heeft al een ander gevonden. huh maar ik was de enige die had gereageerd...


en dan heb ik het over op 15 opdrachten inschrijven 3 reacties en 0 opdrachten maar wel een rekening van 110,- aftikken. tja waar gaat het mis. en geloof me de prijs is het niet. tenzij je toch liever naar de ikea gaat maar waarom post je dan toch je wens om dit maatwerk meubel te krijgen? ik heb geen idee waarom deze marktplaats mentaliteit zo levendig actief is op dit platform. wel bellen maar niet komen opdagen. is dit de tijd van tegenwoordig? 


 


ik heb geleerd om woord en waarheid samen te voegen en anders netjes te bedanken voor de moeite en dan ook nog enig berouw voelen bij een teleurstelling. 


 


mijn mening? werkspot is een participant van de plukse wet. voorstander van parasiteren. mijn geld is meer waard bij het betalen van de rekeningen of gewoon actief folderen in een wijk naast de deur. mijn advies, bezint eer gij begint! 


 


waar gaat het mis?


 


met vriendelijke groet,


 


 


loyaliteit!