Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Es
Esthervhaaften - 03-05-2019 13:22:48
Elektronica & TV

Philips

Onze tv is kapot gegaan. hierbij heb ik eerst philips gebeld. toen werd er gezegd dat ik hun service partner moest bellen. dit heb ik gedaan. toen werd ik weer naar philips verwezen want ik moest de tv eerst aanmelden voor reparatie. toen heb ik philps weer gebeld. toen kreeg ik het antwoordt dat het via internet moest. dit heb ik gedaan. ik zou binnen 2 werkdagen geholpen worden. na 2 werken nog geen bericht te hebben gehad heb ik philips weer gebeld. philips gaf aan dat ze de reparatie niet door hadden gestuurd. toen was ik al lichtelijk geïrriteerd. ik vroeg voor een coulance regeling. ik werd niet vriendelijk geholpen en ik werd niet naar de leidinggevende verwezen. toen heb ik via facebook contact gezocht met philips. ze vonden het allemaal heel vervelend. daar werd ik ook niet doorverwezen naar een leidinggevende want dat kon zogenaamd niet.  toen kon er zowaar 50 euro af van het bedrag. na andere halve maand zelf als regelen zou vandaag de tv worden gemaakt. dit is andere halve week geleden bevestigd. kreeg ik gister en dag van te voren te horen dat het onderdeel niet geleverd was terwijl ze nog niet eens naar de tv hebben gekeken alleen via mijn omschrijving weten ze wat er met de tv aan de hand is,  heel bijzonder.  en nou moet ik nog een week wachten,  dus we zijn bijna 2 maanden verder,  geen tv en geen tot amper coulance regeling en zeker geen klant vriendelijkheid. kan dit zomaar allemaal en heb ik recht op vergoeding?