Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma

Annulering energiecontracr geweigerd na telefonische verkoop

Na vervelend telefoontje waar ik aan gaf niet goedkoper te kunnen gaan is er toch een contract afgesloten per computer. ik betaalde 32 euro per maand. men zei dat het na stijging prijzen zeker wel 45 euro kon worden en dat ik bij hen toch goedkoper uit zou zijn   na enkele weken waarin ik door ziekte familie en begrafenis geen annulering kon doen kwam ik eracjter dat ik per maand in de 90 euro moest gaan betalen. bij budget energie.
na uitzending kassa meteen een brief aangetekend verzonden. hierop kreeg ik een negatief antwoord dat ik het contract niet kon annuleren.
dit vind ik niet juist. wat men ook koopt, men moet de beloftes nakomen die men per telefoon heeft gedaan