Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Eu
Euroalby - 08-05-2019 17:58:10
Elektronica & TV

Kapotte tv ontvangen en mijn geld krijg ik niet terug

Ik heb in maart een tv besteld bij megekko, toen de tv binnenkwam was de verzegeling al stuk en de tv die in de doos zat was kapot, er zat een grote deuk in het scherm van de tv. ik heb de tv terug in de doos gedaan en hij werdt dezelfde dag nog door de bezorger opgehaald. hij vertelde mij dat hij hem gelijk meenam en een nieuwe naar mij zal sturen. voor dit eerste pakketje heb ik ook niet hoeven tekenen. toen dus de nieuwe tv binnenkwam zag ik helaas dat het exact dezelfde doos was met exact dezelfde tv. ook deze heb ik weer teruggestuurd en na contact met megekko werdt geconstateerd dat er geen deuken in de doos zaten en dat het onmogelijk was dat de leverancier of de bezorgdienst hiervoor aansprakelijk was. ze meldden mij dat ze niks voor me konden doen dan de kapotte tv terugsturen of dat ze hem milieuvriendelijk vernietigen. ik heb dus 430 euro betaald voor een kapotte tv. ik vraag me dus af hoe ik dat geld terugkrijg want dit is duidelijk niet hoe het hoort.