Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

m_

Auto gehuurd maar niet gekregen

Op 18 oktokber 2018 heb ik via auto europe een auto bij sixt gehuurd in faro voor de periode 22 april 2019-3 mei 2019. direct met creditcard betaald en afgeschreven door auto europe
aangekomen in faro kregen we de auto niet mee, want we moesten de borg perse met de creditcard voldoen maar hiervan had ik echter geen pincode die perse nodig was
andere betaalopties (met mijn maestro bankkaart of cash) werden niet geaccepteerd. aangezien er geen oplossing is geboden en ik dus geen auto had wil ik de 388,80euro terug. zowel auto europe als sixt geven hierop niet thuis. wie heeft er een advies? mag dit zo maar?