Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bk
bklos133 - 23-05-2019 12:38:19
Computers & Telefonie

Simpel

Abbonnement simpel,
beste mensen, wie kan mij advies geven en of helpen.
ik heb voor mijn zus een abonnement afgesloten bij simpel. simonly. 
na 3 dagen heb ik gebeld dat wij geen bereik binnen in huis hebben. keer op keer kreeg ik advies, tips en stappen die ik moest volgen.
na alles te hebben geprobeerd, nog steeds geen bereik.
nu wil ik het contract annuleren, maar dan zeggen ze nee. je had het eerder moeten annuleren, binnen 14 dagen.
met andere woorden, me zus heeft een 2 jarig abonnement en geen bereik.
alvast bedank voor advies of hulp.
mvg bas