Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
marjame - 03-06-2019 15:42:12
Winkels & Webshops

Geld retour

Dinsdag 28 mei kocht ik bij de webshop van de media markt een vriezer € 219 ik heb meteen betaald via ideal , er stond bij op voorraad en voor 23.59 besteld , morgen in huis . echter woensdag om 10.30 uur heb ik contact opgenomen met de media markt om te vragen hoelaat de vriezer bezorgt werd ( nou niet dus , hij was niet op voorraad en dit ging enkele dagen duren  op de site van de media markt stond hij echter nog , ik heb hier  ook een screenshot van gemaakt ,ik heb de aankoop geannuleerd en gevraagd om mijn geld meteen retour te storten  . volgens de medewerker ging dit niet omdat ik met ideal betaald heb , vraag ik mij af waarom het andersom wel werkt , mijn betaling kwam wel meteen aan , het is nu maandag 3 juni en ik heb het geld nog steeds niet retour , kan iemand mij uitleggen waarom ik niet meteen mijn geld terug krijg .