Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ri
rieka - 12-06-2019 07:53:34
Elektronica & TV

Klantvoordeel t-mobile

Ik heb sinds 20 mei interactieve tv internet en bellen van t-mobile. ik heb dan ook op die datum mijn mobiele abonnement bij hun afgesloten. dit omdat ik dan klantvoordeel krijg. zou sneller internet korting op de factuur krijgen extra tv zenders.
ik ben al sinds het begin ermee bezig dit te regelen. na veel heen en weer gebeld gemaild. te hebben..
op de mailtjes sturen ze een bericht dat standaard is dat ik het zelf moet regelen in my t-mobile. dit lukte niet omdat er een interne storing is.
nu heb ik steeds storing met mijn interactieve tv. ik hoop dat dat door de snelheid die verhoogt word door het klantvoordeel dit te verminderen.

er is ook een monteur geweest. die heeft alleen de modem vervangen. niet de tv kastjes doorgemeten.  nu is het zelfs erger. 

ik heb op 27 mei een mail met ingebrekestelling opgestuurd. antwoord je moet het via my t-mobile regelen . verder geen reactie hierop..
mijn vraag het klantvoordeel werkt nog steeds niet.
de 14 dagen in mijn ingebrekkenstelling mail zijn afgelopen. ik ben ontevreden over de kwaliteit ,het gebruiksgemak en vorm geving. en zeker het steeds haperen van de tv.

kan ik nog van mijn complete pakket af en mijn mobiele abonnement.  nu het klantvoordeel niet werkt.