Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

A
A Cruijsen - 13-06-2019 15:58:08
Winkels & Webshops

Helft luxaflex twist scheuren binnen 4 jaar

Wij hebben in in september 2014 hebben wij voor ruim 4000 euro luxaflex twist gekocht voor 8 ramen. van de 8 gordijnen zijn er 3 binnen 3 jaar gescheurd en 1 na 4 jaar. de helft is dus al kapot.

luxaflex levert geen garantie op het doek na 2 jaar. de eerste drie hebben we in overleg met de verkopende partij vervangen onder de volgende voorwaarden:
- 70% korting op het nieuwe product
- onderzoek waarom de gordijnen scheuren. indien blijkt dat het een fabricagefout is, krijgen we het aankoopbedrag terug.

de eerste afsrpaak is nagekomen. we hebben de drie gescheurde gordijnen laten vervangen voor een bedrag van 800 euro.
de tweede afspraak is niet nagekomen. er is geen onderzoek verricht naar de oorzaak van de scheuren.

nu is het vierde gordijn ook gescheurd en krijgen we dezelfde aanbieding terwijl de afspraak naar onderzoek niet is nagekomen. ik kan dus weer investeren zonder dat ik de garantie heb dat de rest van mijn gordijnen niet volgend jaar of dat jaar daarop scheurt.


mag ik van raambekleding in deze prijsklasse verwachten dat deze minimaal een jaar of 8 mee gaat? en zo niet, dat er in ieder geval serieus wordt gekeken naar de oorzaak? dat er een gordijn scheurt kan gebeuren, maar niet 4 van de 8.