Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

KJ
KJD - 19-06-2019 12:29:17
Computers & Telefonie

Avast dubbel betaald krijg geen geld retour, hoe pak ik dit aan?

Ik gebruik al jaren de betaalde virusscanner van avast naar volle tevredenheid. elk jaar verleng ik automatisch zo ook dit jaar.
alleen ik heb wel betaald 59,98 maar geen licentie toegestuurd gekregen. op mijn emails naar de helpdesk kreeg ik iedere keer hetzelfde nietszeggend antwoord. ook het invullen om binnen 30 dagen je geld terug te krijgen leverde niets op.
daarom gebeld met de technische dienst omdat ik nergens een nummer van de avast helpdesk kan vinden.
hier gaven ze aan dat de 1 jaar licencies niet meer geleverd worden en dat ik naar een 2 jaar licentie moest. ik moest dan wel opnieuw betalen en dan zou de andere betaling worden teruggestort. ik weigerde dit omdat ik vond dat ik het bedrag wel kon bij betalen ipv het hele bedrag opnieuw. er werd verteld dat dit niet mogelijk was omdat dit over verschillende schijven ging. maar ik zou het 1e bedrag echt terug krijgen.
om een lang verhaal kort te maken. na vele emails naar de helpdesk heb ik het geld nog niet terug. als ik bel met mijn klacht leggen ze de haak erop.
ik voel mij opgelicht en vraag me af of ik aangifte moet doen bij de politie?
kan ik mijn rechtsbijstandsverzekering voor dit soort dingen inschakelen?
ik heb alle correspendentie nog.
groeten,

karin dijkstra