Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ly
Lyd81 - 23-06-2019 23:22:37
Winkels & Webshops

Is Siebel weer failliet ?

Horloge gekocht voor €225, na ontvangst contact opgenomen omdat het horloge flink beschadigd was. afgesproken dat ik het terug zou sturen op 11-6. 
via postnl app te zien dat het horloge bij siebel aangekomen is op 13-6. 

vervolgens hoor ik maar niks waarop ik contact opneem, de medewerker van het hoofdkantoor geeft aan dat er een storing is, dus ze kunnen niks verwerken. 

ondertussen zijn we ruim anderhalve week veder, siebel schijnt al anderhalve week met een storing te kampen waardoor ik mijn geld niet terug krijg. 


elke keer wanneer ik bel krijg ik dezelfde man aan de telefoon die ondertussen duidelijk gemaakt heeft een punthoofd van mij te krijgen. 

horloge of geld terug in een filiaal is niet mogelijk want dat moet ik los van elkaar zien, via de webshop kunnen ze ook niks. 

er is maar één persoon die de telefoon aanneemt en hij geeft alleen aan is een storing en ik kan niks voor je betekenen. 

het doet me allemaal erg denken aan hun vorige faillisiment, wat moet ik hier nu mee? ik wil mijn €225 terug.