Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Me
Meneer123 - 07-07-2019 06:28:05
Computers & Telefonie

Hoe krijg ik weer Internet TV Bellen van Telfort, 6 etmalen al niks

ongevraagd is ons een migratie opgedrongen die leidt tot nu al bijna 6 etmalen geen telefoon en inmiddels 4 etmalen totaal geen diensten: geen internet, geen tv en al helemaal geen telefoon. en het is nu zondag ochtend, het zal wel 7x24 uur geen complete dienstverlening worden zeker al het zo door blijft gaan.

telfort heeft niet iemand die het allemaal voor ons regelt en oplost. we moeten zelf migratiebedrijf guidion bellen, die geven telfort en glasprovider lijbrand de schuld en noch daar noch bij telfort krijgen we iemand die het geheel overziet, aanstuurt en integraal oplost. echter wij hebben met telfort een contract. 
 
ze zijn niet goed bezig door ons zo te behandelen. ik betwijfel of ze wel juridisch correct handelt? en klantvriendelijk.. not. wat kan ik doen!

we zitten dus sinds maandag een week zonder telefoon. dat lijkt helemaal niet erg voor telfort. niemand zit erachter aan of informeert ons. sterker nog wij moeten met de uitvoerende bedrijven bellen.

een gewijzigd telefoonnummer wordt bij guidion niet doorgegeven, bij nabellen kan de telfort helpdeskmedewerker dat niet doorvoeren en een monteur die na 5 dagen op vrijdag eens langskomt komt niet langs maar belt 1x het verkeerde (werk) nummer en als we dat later zien kan hem terugbellen niet: onbekend nummer en buiten werktijd. waarom zeg je dan dat je vrijdag tussen 16-20 uurlangs komt. we belden 17:30 terug naar guidion, gesloten. wees bereikbaar, en nu is t weekeinde. telfort doet niks, de leidinggevende belt ons een keer terug maar wanneet zeggen ze niet toe.
 
maandag thuisgebleven voor die migratie en vrijdag dus voor monteur die afhaakte. lekkere tijdverspilling en al bijna 7 dagen geen diensten.

mijn kinderen zijn bijna hun hele  toetsweek verstoken van online leeromgeving en mijn vrouw kan examens niet nakijken, het levert thuis stress op in een wereld die op internet draait. mijn dochter miste een verzoek om contact op te nemen met haar baas en heeft nu gedoe op haar werk hierdoor.

dit kan echt niet. het is een schande.

daarnaast kost het nieuwe platform meer kastjes, stroom (adapters), en is kwetsbaarder dan het oude waar tv op aparte vezel zat. slecht ontwerp uitgevoerd door waardeloze organisatie of beter een lappendeken van slecht gecoordineerde helpdesk excuus truzen die niks kunnen en mogen en zzp monteurs die klagen over de omstandigheden, organisatie en doodleuk op vrijdag niet volgens afspraak komen terwijl je sinds maandag al zonder diensten zit. wat een ellende. als u het niet aankunt blijf dan van goedwerkende aansluitingen af!


en als het ooit weer werkt moeten we ook nog meer gaan betalen? waar zijn ze mee bezig?
 
ik wil ze eigenlijk hun spullen laten ophalen en weg bij telfort. maar ook voor mijn werk wil ik graag glasvezel. suggesties (bunnik)?
 
hoe dwing ik levering van diensten en schadevergoeding af?