Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ju
Juudje - 07-07-2019 18:02:07
Garantie & Verzekeringen

Vervanging binnen garantieperiode door goedkoper product

Mijn verrekijker ging kapot binnen de garantieperiode en werd ter reparatie aangeboden. reparatie bleek niet mogelijk, dus ik kreeg een nieuwe. bij afhalen bleek dat de vervangende kijker een ander model is, omdat het model dat ik had niet meer geleverd kon worden. op zich prima, maar de vervangende kijker blijkt wel 60 euro goedkoper dan wat ik voor mijn kijker heb betaald. het verhaal was dat de productie nu goedkoper kan dan bij het model wat ik had, maar ik voel me belazerd. mag dit wel?
nu ik de kijker een dag heb gebruikt vind ik m bovendien minder prettig in gebruik. kan ik m alsnog inleveren en mijn geld terugvragen?