Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
TELE2
Naar aanleiding van mijn vorige klacht over tele2 en de diverse mails die ik ze toegestuurd heb en de diverse mails die zij mij gestuurd hebben over mijn afsluiten gaan ze gewoon door met het in rekening brengen van het internet terwijl ik die modem nu al bijna 4 weken geleden heb terug gestuurd en ik dus geen oplossing zie
de gestuurde mails die zijn mij gestuurd hebben staat wel degelijk in dat ik afgesloten wordt de een zegt dit de ander zegt dat ik weet niet waar ze mee bezig zijn het lijkt wel of ze het express doen
nu moet ik nog steeds die 154 euro betalen met daar bovenop her aansluitkosten omdat ze me afgesloten hebben? van 28 euro plus de rekening van julie van 43 euros?? terwijl ik daar niet meer woon since 10 juni 2019 em ik al diversen keer zou worden afgesloten omdat ik verhuisd ben
ik ben niet tevreden ik wil nu dat ik wordt afgesloten want dit zou al in juni 2019 gebeurd zijn maar jullie blijven maar doorgaan met deze weg
sort van stalken zie ik dit
ben pas tevreden als die op een menselijke manier wordt opgelost
ik weet jullie doen niet aan betaalregeling maar ik heb het ook niet ben verhuisd heb dubbele lasten wil rust in me mind
kom alsjeblief met een oplossing
mij dreigen met dat er dan 28 euro aansluitkosten en 40 euro ander kosten en aan het incassobureau i+ de rekening van juli met verbruikskosten interessant als ik de modem nu bijna 3 weken geleden heb retour gestuurd? s goed hoor maar dan zijn we er nog steeds niet want ik heb bewijs van het retour sturen van de modem en de eerdere mails
ik voel me beledigd en gediscrimineerd in deze niet zo fijn hoe tele2 met klanten omgaat