Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ak
akino - 19-07-2019 19:26:49
Geldzaken & Recht

Bij internetbankieren geen toekomstige betaling in zicht


nádat ik alles élke mnd. goed bij houd, wát van de rekening afgehouden word, ben ik erachter gekomen, dat de rabobank bij navraag géén mogelijkheid ziet, om de maandelijkse betalingen die onder het kopje 'toekomst" moeten staan niet aangepast kunnen worden.
herdoor is de kans groot, dat je bij een winkel aan komt en plotseling een weigering krijgt van je pas, omdat je té weinig saldo op de rekening  hebt staan.
dat komt dan, omdat er géén vaste betalingen in het kopje toekomst worden vermeld, die er eerder wel in vermeld waren, vóórdat de rabobank  deze nieuwe methode had verandert.
leuk zo'n verandering, maar doe het dan goed, zou ik dan zeggen.