Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

He
Heidi76! - 24-07-2019 10:02:32
Winkels & Webshops

Bezorging door PostNL

Hoe staat het met de rechten en plichten van postnl.

het enige wat je krijgt zijn excuses als de bezorging fout gaat of niet bezorgd wordt. als consument en kleine ondernemer wordt je hier de dupe van, want geld krijg je niet terug.
de klantenservice is slecht te bereiken, via twitter bemoeien diverse medewerkers zich met je klacht, of je hoort helemaal niets.
mogen ze ook zomaar pakketten achter zetten? komen wel in de tuin om pakketten weg te zetten, is schending van de privacy lijkt me.
pakket wordt in papiercontainer gelegd, die op straat gezet wordt om geleegd te worden en het briefje pas later op de dag uit de brievenbus wordt gehaald, weg pakket. geld nooti teruggezien ondanks actie van de webshop. was geen fout volgens postnl maar een ondoordachte actie. bezorger heeft een reprimande gekregen.
pakket via de brievenbus komt niet aan, vreemd want het is met de bezorger meegegaan, krijg je te horen als je contact op neemt. webwinkel heeft contact gehad, en ze kunnen er niets aan doen omdat het een brievenbus pakket is, ze heeft de kosten op zich genomen en een nieuwe bestelling gestuurd, die hopelijk wel aankomt, zij leidt dus verlies en is vaker gebeurt. het lijkt mij niet de normale gang van zaken zoals het gaat  bij postnl